Tuesday 25 September 2007

Perjalanan Panjang

Ari Lasso - Perjalanan Panjang

Hidup, hidup ini indah

Meskipun takdir
Terkadang tak lama

Cinta, cinta memang manis
Walaupun perih
(Mem)buatku menangis
Merobek hatiku

Reff :
Kuharus terus berlari
Sebelum nafasku terhenti
Karna hidup adalah
Sebuah perjalanan panjang

Aku, kamu, kita semua
Menatap langit
Semakin kelam
Kian menghitam

Reff :
Kuharus terus berlari
Sebelum nafasku terhenti
Karna hidup adalah
Sebuah perjalanan panjang
Kuharus terus berlari
Sebelum nafasku terhenti
Karna hidup adalah
Sebuah perjalanan panjang
Sebuah perjalanan panjang
Sebuah perjalanan panjang


* Lagu yg aku dengar masa type blog ni*

Ari ni 1st day class untuk 3rd year aku. Tp yg tak best nye, 1st class lagi dah datang lambat. Ni sume gara2 lambat tengok jadual. Padan muka aku. Kelas start dari kol doblas, sampai kol 5 petang. Lame tuh. masa break 2 jam tu, aku lepak dekat bar ngan member, sebab dorang lunch kat situ. Aku ni yg puasa tengok jer la dorang makan. Terliur gak la bile terbau chips yg dorang makan. Tapi lame2 ilang dah bau tu. Abis kelas kol 5, aku balik umah naik bas. Jalan jem teruk. Dekat sejam aku kat dlm bas tu, padahal kalau traffic ok, amik masa 15min je nak rumah.
Aku ni pon tanak la type panjang2, aku nak gi tido. Esok keje+ade kelas. Adoiii


2 comments:

Aizar Azman said...

best ke lagu ni??
anaz jiwang karattt..
miahaha..
bile kite nak berbuka sama2 nieh??
(cewah,igt umah sebelah ke)

Aizar Azman said...

weyh encik..apdet la..