Thursday 13 September 2007

1st blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Blog

Ini adalah 1st blog dari aku. Honestly, aku ni bukannye rajin sangat tulis2 blog ni. Kalau baca org lain punya blog, rajin la. Aku tak pasti sampai bila blog ini akan bertahan.

Ramadhan

Alhamdulilah ke hadrat Illahi, dapat lagi aku bertemu dengan bulan yg mulia ni. Aku berazam nak solat terawih tiap2 malam kat masjid. Tanak ponteng2 lagi dah. Ni kali ke 3 aku menyambut bulan puasa kat Scotland. Takde bazaar yg meriah cam kat Malaysia. Suasana pun same je dengan hari2 yg lain. Tapi cuaca tak sepanas Malaysia, dan ade jamuan berbuka kat masjid tiap-tiap hari, walaupon juadah die same je - kurma dan buahan2 lain sebelum solat maghrib, dan nasi beryani dengan kari kambing beserta capati lepas solat. Kalau makan, mmg tak ingat dunia, terutama makan dengan geng2 Melayu yang lain.

Cuti

Arini aku off kat Apple Computer. 1st day puasa, kena la cuti. Lagi pun semalam aku wat overtime sebab big boss dari US datang, so arini dapat cuti.

Kasut


Baru tadi posmen datang hantar kasut yg aku beli kat ebay. Puma Brasil, mmg sedap pakai masa aku test tadi. Dah beli baru test pakai *bengong* Ni sume angkara Cik Aiza yg menghasut aku beli aritu. Lol. Tapi takpe, tak rasa rugi pon beli, sbb aku mmg carik kasut yg elok pon, dan aku gak yg tunjuk kat die. Kasut yg ade skang ni dah macam belacan, bau pon cam belacan. Seriously.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ish, terasa poyo la plak tunjuk gamba kasut ni

3 comments:

Aizar Azman said...

Wakaka..
blagak la tuh dapat kasot baru..
disebabkan sy penasihat terbaik anda,jd anda harus membelikan souvenier utk saya!!

p/s: o0o0o0, ade blog tammo cakap...poyo!!!!

anasmalik said...

Manade belagak. eksen jer. tapi tak lawa kasut tu dlm gamba ni. tak reti amik kot. nanti tukar la kalau sy rajin.

Aizar Azman said...

tak reti amek??
bak bagi camera tuh,sure kalo sy tangkap jd indah2..