Tuesday 18 September 2007

Tiada Tajuk

Seperti kamu sume sedia maklum, post kali ni bertajuk 'Tiada Tajuk'

Mlm ni dah masuk 2 kali aku miss terawih kat masjid. Semalam disebabkan ade tetamu datang untuk berbuka, dan arini sebab ikut parents gi keje.

Cerita mengenai semalam, adalah merupakan hari membuli dan memenatkan diri sendiri. Alkisahnye, aku tolong tunjuk abg Rosli yg baru sampai 2 minggu lepas gi university untuk register dan mendambakan diri ke GCU. Punyela ramai org, bersesak2 masa nak register. Pada pendapat aku, tahun lepas punye registration management lagi teratur berbanding semalam. Tapi takpa, setahun sekali jer. Kemudian aku bwk abg Rosli gi jln2 kat town. Kelabu bijik mate die tengok barang murah2. Mana tak kelabu kalau tengok kasut Diadora £12 jer. Tu belum masuk RBK, Adidas ngan Nike lagi. Lepas tu gi kedai baju plak. Lagi kelabu bijk die ngan bijik mata aku skali bile tengok jeans ngan t-shirt harga tak sampai £10. Tapi yg ni brand biase2 je la. Kalau Levi's mau cecah £70. Lepas tu kami gi kedai computer plak, sebab aku cadang nak beli skype phone atau headset dengan usb hub. At last aku beli usb hub ngan headset, sebab kalau phone kena pegang. Lain la kalau cordless, bole bwk pusing 1 umah.

Siang td lepas keje, aku rilek2 jap sambil men computer. Nothing to do really. Dah boring, aku gi tido lak. Sedar2 dah kol 4 lebey. Petang tu aku chat ngan Muaz, member lame kat KL dulu. Pastu aku register skype then call ayang aku (ehemm). Petang lagi sket, aku tolong adik aku masak ape yg patut. Arini wat ikan bakar cecah ngan air asam. Really simple menu hari ni, tak macam 2-3 hari sebelum ni.

Thats it for now. Aku nak tido. Zassssss

5 comments:

Aizar Azman said...

agagagga..
lawak pulak entry anda ini..

sy mau sopping di sana juge..
tunggu2, kamu lama lagik kan..insyaALLAH, akan ku kunjungi..

Aizar Azman said...

o0o0o0o, da ade ayang..
sapekah ayang itu???

p/s: da lame die nieh tak contact aku..merajuk budak nieh..
nnt sy anta kueh raya ek..

anasmalik said...

eh,ade la. mane leh bitau. rahsieee. hehehe
merajuk? tolong sket. tak koser i nk merajuk2 taw.*gedixx*

Aizar Azman said...

ANAZ...IM REALLY SORRY EK FOR WHAT JUST IM DONE TO YOU..MY WORDS TADIK..
SORRY FOR BROKE UR HEART..I DIDN'T MEAN IT!!RASE BERSALAH NEIH..

-->mmg gedik wat ayat camtuhXP

Aizar Azman said...

IM-I've actually..grammatically error..dush,bengong!!*ketuk kepala sendrik sbb buat jahat kat teman baik