Monday 11 February 2008

11 Feb 2008 punya cerita

"Mr. Omar, u should come at 10am, not 11am. This class is for BEng student only" kata lecturer Manufacture n Material aku. Dammit, aku masuk salah kelas rupanye. Dalam jadual aku sepatutnya waktu tu kelas aku. Bile tah tukar jadual baru nieh. Ni le akibatnye bile tak check kat notice board. Well, dengan muka setebal tembok China aku tinggalkan kelas tu. Chait!

Sementara nak tunggu next lecture kol 1pm, aku surfing tenet, survey2 MacBook untuk HE student, pastu solat Zohor, n makan chips kat cafe. Ya, aku sensorg je dlm masa 2 jam tu. Kengkawan aku pegi tah memane.

Cerita mengenai kelas Mechanical Eng Design kol 1 lak. Lecture arini sungguh BORING YANG AMAT. Lecture pasal bolt design. Aku berapa kali tah terlelap. Dah la ari sebelum tu wat overtime, kol 12mlm baru tido. Bile lecture nampak aku n beberapa student lain dah tersengguk2, lecture bagi break jap. Aku cepat2 gi cafe, beli mocha. Lepas amik beberapa sip, baru la cerah balik, n bole focus semula, berbeza ngan mula2 start lecture tadi.

Conclusion, arini ari yang malang, ntantuk dan boring bagi aku.

OUT!

No comments: